Pixar Planet

confiance en eux au cours des

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

confiance en eux au cours des

Postby Banning » Sun Sep 29, 2019 2:55 am

Naarmate Bournemouth Marathon dichterbij komt, heb ik meer raceverslagen gelezen. Ik wist vaag dat er ergens in de race een heuveltje was toen ik me aanmeldde, maar dacht er niet veel over Nike Internationalist Herren na. Bij het lezen van deze rapporten klonken de twee heuvels in de laatste fasen niet al te leuk. Dus in tegenstelling tot die eerste 10k, heb ik me op hen voorbereid.

Vorige week was mijn plan om een ??sessie van 4 x 1,5 mijl herhalingen te houden. Maar in plaats van deze in het vlakkere park bij Nike Air Vapormax Donna mijn huis te doen, ging ik in plaats daarvan naar Finsbury Park. Een ronde van Finsbury Park is 2,5 km (perfect), maar er zit ook een heuvel in die je twee keer in één ronde oploopt. Het zou een goede Bournemouth-voorbereiding zijn.

Ik berekende de rondetijden die ik moest raken, liet een beetje de heuvel op en begon toen te rennen. En er gebeurde iets onverwachts - ik kwam binnen onder het oorspronkelijke (niet aan de heuvel aangepaste) tempo.

We vergeten soms hoe belangrijk de mentale kant van training is. Die ene sessie zal niet enorm Nike Air Max 180 Damen veel hebben gedaan voor mijn fitness - het is slechts een onderdeel van een grotere puzzel van marathontraining. Maar het tempo op en af ??lopen van heuvels deed enorm veel voor mijn vertrouwen in Bournemouth. Met nog een paar van dergelijke sessies (en een paar keer een grote kontheuvel aan het einde van mijn lange hardlooproute) ga ik hopelijk de marathon in om die heuvels op te nemen en niet Nike Air Max Command Heren bang voor ze te zijn.

We wilden een rennende crew-groep-club-team cre?ren dat alles vastlegde waar we over gaan: alle kilometers lopen en het doden op sociale media.

Of we nu selfies maken met 44 mensen, in aanmerking komen voor Boston, foto's van onze voeten maken voor Instagram, of aanmelden voor alle races omdat we onszelf niet kunnen helpen - we doen het samen.

All-in: we zijn (simpel gezegd) hardlopers. De groep bestaat uit het hele spectrum van hardlopers: midden in het peloton, Boston-kwalificaties, couch-to-5k-ers, first timers, run / walkers, leeftijdsgroepwinnaars, trailrunners, ultra runners, marathoners, half marathoners , ALLE lopers. We zijn een gemeenschap die bestaat uit individuen die uitgaan en hun eigen dromen bereiken en hun eigen pad bewandelen, maar we doen het samen en vieren de reis.

Het idee werd geboren kort na de Phoenix Marathon, waar een Nike Air Max 270 Femme groep vrienden in de sociale media een weekend beleefde dat zoveel meer was dan het runnen van een race. Het was een kring van hardlopers die voornamelijk via sociale www.sushicornerpesaro.it media communiceerden (en veel voor het eerst samenkwamen) die rond een evenement samenkwamen, high-fiving werden, besties werden en dat gevoel levend wilden houden. "Waar en wanneer doen we dit weer?" Was achteraf vrijwel de consensus.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films