Pixar Planet

passeren om mijn deadline

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

passeren om mijn deadline

Postby Banning » Mon Oct 14, 2019 7:33 am

In mijn zoektocht om triatleet te worden, heb ik een fiets gekocht, zwemles gevolgd en nu test ik een vrij funky paar schoenen.

Caroline Steffen, een Zwitserse triatleet en Nike Air Zoom Pegasus 33 Femme winnaar van de ITU Wereldkampioenschappen Lange Afstand, is een topkandidaat voor de Ironman Hawaii Wereldkampioenschappen dit weekend. Daar rent ze in een paar On - een schoen die volgens haar haar heeft helpen rennen.

Ons zijn ontworpen door voormalig wereldkampioen triatleet Olivier Bernhard om atleten zoals hij te helpen blessures te voorkomen zonder in te leveren op snelheid en gewicht. Caroline Steffen is overtuigd van de schoenen. Ze zegt: "The On’s hebben me enorm geholpen om mijn pijn- en letselproblemen te overwinnen."

Nou, ik weet misschien nog helemaal niets over IronMan zijn, maar ik weet wel een paar dingen over pijn en letsel, en alles wat helpt dat te voorkomen vind ik prima. Dus ik bond een paar vast en ging voor een korte run.

In het licht van de recente trend voor meer minimale schoenen en op blote voeten Nike Air Max Sequent 2 Damen lopen, zijn de On Cloudrunners een gewaagde beweging in de tegenovergestelde richting. De On-zool heeft een aantal driedimensionale elementen of ‘Clouds’ gemaakt van flexibele buisvormige stukjes rubber.

De zool is ontworpen om verticale en horizontale krachten te absorberen voor een zachte landing. Zodra de voet op de grond staat, vergrendelt de wolken ‘lock’, een solide basis voor een krachtige afzet. Dus hoewel ik verwachtte het gevoel te hebben dat ik op een springkasteel Nike Air Pegasus 83 Herren rende, leek de ervaring meer op een stevige renbaan. Er was niet het schokkende gevoel dat je op de weg kunt voelen - maar er was ook geen lastige afzetterij die je op een strand rent.

De schoenen leken me meer op mijn voorvoet te laten landen - of tenminste mijn voeten wilden zo landen terwijl ik ze droeg. Na onlangs terug te zijn gekomen van een blessure en Nike Air Zoom Pegasus 35 Damen slechts twee weken van mijn volgende grote race, was ik terughoudend om hiermee door te gaan in dit stadium - maar het is niet iets waar ik tegen ben.

Al met al kreeg mijn korte testrit van twee mijl langs de weg een duim omhoog. De schoenen zijn behoorlijk licht maar bieden toch de ondersteuning die deze overpronator gewend is. Zodra de volgende marathon uit de weg is, zal ik ze voor een langere draai nemen en kijken wat er gebeurt.

Mijl 5-7 was het hellende deel van de Nike Air Pegasus 83 Womens baan. Niets dat "te extreem" was, maar dit komt van een hardloper die gewend is aan de heuvels van San Francisco. De luchtvochtigheid was na mijl 4 op volle toeren. Ik was absoluut niet gewend om in dit soort omstandigheden te rennen. Als het boven de 70 wordt met ELKE luchtvochtigheid, is het me allemaal vreemd. HA.

Ik heb goed werk verricht door water op te nemen bij alle hulpposten en ook wat elektrolyten te mengen. Ik wilde absoluut de finishtijd in minder dan 2 uur houden, alleen vanuit logistiek oogpunt. Ik wilde echt heel graag kunnen douchen voordat ik aan boord ging van een 3-uur durende vlucht ... en omdat mijn shirt sinds mijl 3 doorweekt was, zou de persoon die naast me zat het misschien ook waarderen.

Ik was in staat om aan het einde een paar snelle kilometers te maken en te profiteren van de aflopende afwerking. Nike Cortez Womens Ik was blij met de sub-2 finish en beschouwde deel 1 van 2 races als een succes. Ik baande me een weg door de parachute en pakte mijn medaille, chocolademelk, banaan en andere lekkernijen. Ik pakte een paar wateren en een Gatorade omdat ik het herstelproces onmiddellijk moest beginnen.

Nadat ik het finishlijngebied had verlaten, besloot ik langs de Heavy Medal-tent te slingeren om de rij te bekijken. Omdat dit RnR-race nummer 6 was, zou ik de "superman 6" -medaille kunnen winnen. Als er een lijn was, zou ik moeten passeren om mijn deadline voor douche / shuttle te halen. Gelukkig was er niemand in de rij en kon ik dat prachtige stuk blauwe glorie opduiken.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films