Pixar Planet

marathon waren om elke ochtend

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

marathon waren om elke ochtend

Postby Banning » Wed Oct 16, 2019 4:30 am

Misschien is het omdat het 's werelds oudste jaarlijkse marathon is, misschien is het omdat het de plek was waarop vrouwen het veld braken om recht te hebben op de marathonafstand, of misschien is het omdat om zelfs de startlijn te maken, je hard moet trainen, een goede tijd moet afspreken om nog een marathon en maak de Nike Air Max 270 Mens kwalificatietijd voor Boston. Voor een vrouw van mijn leeftijdscategorie zou ik een Adidas Zx Flux Mujer marathon van 3,40 moeten lopen om in aanmerking te komen voor Boston. Het zal tijd kosten, maar ik kom er wel.

Ren in het zuiden van Frankrijk door wijngaarden, op deze marathon krijg je geen isotone sportdranken maar een glas wijn. Het is geen race om een ??goede tijd neer te zetten (dus nu komt Boston Kwalificatietijd voor het oprapen) maar voor de sfeer. Oh en het sterke element van fancy dress. Wie houdt er niet van verkleedkleding en wijn?

De behoefte aan koolhydraten voor een marathon betekent dat je, minstens één keer in je leven, een race moet proberen in het land met de beste koolhydraten ter wereld. Nergens breng ik liever een paar dagen koolhydraten door dan in Itali? en in 2012 doe ik dat precies terwijl ik me voorbereid op de marathon van Veneti?. Laat je niet afschrikken door de 14 Asics Gel Lyte 3 Hombre bruggen, dit is een vlak parcours met een prachtig landschap.

Ik ga eindelijk zitten om de samenvatting voor de Marathon van Toronto te schrijven (5/5/13). Op een bepaald punt vorig jaar begon Krysten van DawinianFail.com de Goodlife Fitness Toronto Marathon en iets over donuts te vermelden. Ik dacht dat dit een geweldige manier zou zijn om Canada te zien, een beetje te rennen en te vieren met vrienden ... en dat was het ook.

Krysten haalde vrouw en ik op van het vliegveld met TimBits en koffie. Ik kan TimBits niet echt vergelijken met iets specifieks hier in de VS, maar het zijn in feite donutgaten in Nike Internationalist Mujer verschillende smaken gemaakt van eenhoornmagie en heerlijk fee?nstof. Dit was de eerste keer dat ik Krysten zou ontmoeten ... en ze was net zo spectaculair in het echte leven. Zeer gastvrij, vriendelijk en eenvoudig, een echt cool persoon.

Oh Londen, mijn geadopteerde thuisstad, waarom verwerp je me zo? Je weet dat ik je des te meer wil. Nike Air Max 90 Femme Ik heb een turbulente relatie gehad met de London Marathons. Ondanks vier afwijzingen kom ik steeds terug voor meer, maar word ik afgewezen. Maar het is de stad waar ik woon, de stad waar ik van hou en mijn vroegste herinneringen aan een marathon waren om elke ochtend in april op te staan ??om te proberen mijn oom en zijn felgele vest op de tv te spotten tijdens de marathon van Londen. Ik weet dat er andere marathons zijn, ik heb andere marathons gerund, maar elk jaar wanneer ik de lopers in de Nike Air Vapormax Hombre London Marathon blijf aanmoedigen, wil ik de andere kant van de stoep zijn die door mijn stad loopt. Er zijn andere manieren om een ??plaats in Londen te krijgen. Goed voor een leeftijd van 3,45 zou me op één dag moeten bezighouden, tot die tijd blijf ik de meest enthousiaste toeschouwer.

Word kwam snel op de interwebs terecht dat Pavey en DarwinianFail het tot het uiterste deden in TO en er een EPIC-bijeenkomst werd georganiseerd. De meesten van ons verzamelden zich op de expo en de rest zou met ons mee gaan voor een pre-race diner dat Krysten Adidas Zx Flux Femme had geregeld.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films