Pixar Planet

verkennen zijn allemaal

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

verkennen zijn allemaal

Postby Banning » Wed Oct 16, 2019 4:45 am

Ik ga dit weekend racen in Toronto. Yep, mijn eerste internationale race sinds mijn allereerste marathon in Florence in 2006. Toen Krysten van DawinianFail zei dat ik het moest lopen en me via Twitter riep om naar het noorden te komen en me met TimBits verleidde (wil je zien wat TimBits zijn?), Was het een inpakken.

We doen het groot!
We hebben een enorme bijeenkomst georganiseerd voor de expo en het pre-race diner. Collega's, vrienden, FitFluential-crew en hardlopers komen Nike Air Max 90 Mujernaar buiten om te spelen. Als ik zeg dat de foto's EPISCH worden, maak ik geen grapje. Bereid je voor om talloze foto's rond te zien vliegen op Twitter en Instagram. Ik ga wat namen laten vallen, zodat je een idee krijgt van wat er aan de hand is:

Ik heb drie weken geleden 50 miler gelopen, dus mijn benen moeten in orde zijn met de afstand. Snelheid? Dat kan een ander probleem zijn. Mijn lichaam is misschien gewend geraakt aan een langzamer, meer consistent tempo voor het beklimmen en afdalen van bergen. Ik liep een 3:54 op een heuvelachtige baan in maart en als ik dat tempo kan kanaliseren op een overwegend vlakke baan, is een PR een mogelijkheid. Ik ga 3:45 zetten, maar je weet dat ik dat aantal lager wil hebben. Ha.

Ik ga Krysten hiervan de schuld geven. Ze vermeldde rennen in tutu's een tijdje terug en ik probeerde af te buigen zeggen "ja" voor een tijdje. Een ding over een hardloper die ook traint voor een tri, ze zijn volhardend. Onlangs, toen ze de rockende blauwe en gele tutu's van Boston noemde, was het antwoord eenvoudig ja.

Dus het metrische systeem ... Ik weet dat de rest van de wereld aan boord is, maar mijn opleiding in de VS heeft me hier niet op voorbereid. Oké, dat is niet waar.Nike Air Max Thea Womens Op een gegeven moment op school moesten we leren converteren, maar als je het niet regelmatig doet, vergeet je het gewoon. In plaats van 26 tekens die mijn mijlen markeren, krijg ik er 42 voor elke KM. Ik moet ook uitzoeken hoe warm of koud 18 ° C is ... dat aantal lijkt laag als je gewend bent aan 60 F.

Ik ben al een tijdje niet zo enthousiast over een marathon. Het gaat vol plezier en energie zijn met ons allemaal op verschillende afstanden en ik kijk ernaar uit om al deze geweldige mensen in het echte leven te ontmoeten. Ik hoef me in ieder geval niet te veel zorgen te maken over grammatica en typefouten of het houden van het gesprek onder 140 tekens.

Melbourne is gemaakt om te hardlopen, niet alleen vanwege het koelere klimaat, wat betekent dat het weer op dit moment als een goede Britse zomer is, maar ook omdat de openbare Nike Air Max 270 Donna ruimte vereist om door, rond en door te rijden.
De Yarra-rivier die door de stad stroomt, nodigt u uit om langs de oevers te rennen en deze een paar mijl te volgen. Ondanks dat je in de stad bent omringd door torenhoge gebouwen, zijn de rivieroevers redelijk ontspannen en stil en duurt het niet lang voordat je de stad achter je hebt gelaten en omgeven bent door groen.

De Yarra leidt naar de Botanische Tuinen of ‘de Tan’ zoals de lokale bevolking het noemt. Heuvels, planten en eindeloze paden om te verkennen zijn allemaal binnen. Maar aan de buitenkant is er iets heel speciaals - een grindpad gemaakt om op te rennen. De baan heeft verlichting die aan is tot 12.00 uur 's nachts en vanaf 5.30 uur' s ochtends. Het heeft ook kilometerpalen die elke halve kilometer verschijnen. En het heeft lopers. Het werd gebruikt door een gestage stroom Nike Air Pegasus 83 Femme van met Lycra beklede Melbournites die trainde.

Stedelijke ruimtes zijn meestal opgedeeld in drie rijken, die om te rijden, die om te wandelen en die om te wandelen. Lopers, misschien vanwege hun kleinere aantallen of misschien omdat stedenbouwkundigen de verschillende behoeften van mensen die lopen en die rennen niet herkennen, worden vaak samen op één hoop gegooid. Maar we zijn anders.

Het is moeilijk te zeggen wat eerst kwam - de ruimte om te rennen of de lopers om het te gebruiken. Maar meer ruimtes die specifiek zijn ontworpen met hardlopen in gedachten (wat niet betekent dat ze uitsluitend door hardlopers worden gebruikt) is de weg vooruit en de manier waarop ik Londen wil zien ontwikkelen. Misschien is het een kwestie van ‘bouwen en ze komen’.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films