Pixar Planet

stattdessen werde ich etwas

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

stattdessen werde ich etwas

Postby Banning » Mon Oct 21, 2019 6:32 am

Ik ben nog steeds aan het ploeteren, hier en daar een paar kilometer. Op zaterdag ging ik naar Richmond Park en nu is de winter echt begonnen, het was echt stil - bijna niemand behalve ik en de honderden herten die rondzwierven.

Ik heb echt genoten van mijn run op zaterdag. Misschien was het omdat ik onlangs heb geprobeerd om korte runs in een werkdag te passen en hardlopen meer een taak dan een plezier is geworden. Misschien Asics Gel Lyte 3 Hombre komt het omdat ik momenteel niet volgens een plan train en kan doen wat ik wil, wanneer ik wil. Hoe dan ook, het was leuk om het plezier dat je kunt krijgen door te rennen opnieuw te ontdekken en geen pijn of pijn te hebben.

Terugkomen van een hardloopblessure kan altijd zwaar zijn. Ik verrekte vorige week het bovenste deel van mijn linkervoet en deed het Nike Air Max 270 Femme] rustig aan. Ik zit in week 4 van mijn 16 weken trainingsplan voor de 50 Mile North Face Endurance Challenge

Zoals u kunt zien, zijn twee dagen overgeschakeld naar rustdagen. Met de mijlpaal van vorige week op 26,7, was de sprong naar 41,85 een sprong (het zou niet meer dan een stijging van 10% moeten zijn), maar de week ervoor was 51,3, dus ik was tevreden met het totaal.

De 20 miler op zaterdag was de echte test en ik nam het met een redelijk comfortabel tempo om aan de Nike Air Huarache Damen veilige kant te zijn. Het ging echt goed, vooral omdat dat mijn langste afstand was sinds mijn DNF in mei. Ik rende de laatste mijl om 8:17 en de benen voelden behoorlijk goed aan. Het geeft me zeker wat vertrouwen om deze week in te gaan.

De meeste dagen zal ik schrijven over trainen voor een marathon, of waar ik het weekend heb gelopen, maar in plaats daarvan Nike Air Max 90 Dames ga ik iets posten puur voor de lol.

Ik ben actief op Twitter en velen van ons hadden vorige week plezier met #MadeUpRunningFacts. Ik kreeg een paar verzoeken om iets anders te doen dan hardlopen, met name gewichtheffen, maar omdat ik daar niet zo bekend mee ben, besloot ik om "fitness" als geheel te doen ... op die manier kan iedereen meedoen aan het plezier.

Ik presenteer je Vervang (a) Filmtitel door fitness - Ik heb de "a" weggelaten omdat elk personage telt. Hier Adidas Zx 750 Donna zijn er een paar die ik bedacht heb, voel je vrij om je eigen foto's te delen op Twitter, gebruik gewoon de hash #ReplaceMovieTitleWithFitness zodat we allemaal kunnen zien.

U zou inmiddels het nieuws moeten hebben ontvangen dat uw aanmelding voor de Virgin London Marathon 2010 niet is geslaagd. Dit nieuws was opgenomen in ons Marathon News "Rejected" -magazine dat u per post had moeten worden bezorgd, samen met uw Virgin London Marathon Rain Jacket.

Bedankt voor het doneren van uw toegangsprijs! We zijn op de hoogte van enkele postproblemen in bepaalde delen van het land en als uw regio is getroffen, kunnen uw magazine en Rain Jacket een beetje vertraging oplopen. Er is echter nog een kans om te rennen omdat de magazine bevat details van goede doelen die Gegarandeerde plaatsen hebben via onze Golden / Silver Bond-regelingen, dus Nike Air Max 90 Heren waarom zou u niet overwegen om voor hen te rennen?
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films