Pixar Planet

trofee op mijn boekenplank

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

trofee op mijn boekenplank

Postby Banning » Tue Oct 22, 2019 6:23 am

Klik door de bovenstaande galerij. Foto's staan ??in willekeurige Nike Cortez Uomo volgorde.
Ik heb echt genoten van mijn tijd in Seattle toen ik daar de Rock N Roll Marathon liep in 2010. Hoewel mijn eindtijd een aangename teleurstelling was vanwege een blessure, was de hele reis een van de beste "race-kationen" die ik heb gehad. Hier zijn 10 foto's van enkele uitstekende ervaringen die ik daar had.

Niet opgenomen in Nike Air Max Tavas Womens de bovenstaande foto's, maar verdiend een eervolle vermelding:

Het eten. Ik had zo veel heerlijke gerechten, een flink aantal daarvan uit de restaurants van Tom Douglas, en niet te vergeten de overvloedige zeevruchtenopties.
Top Pot Donuts. Ja, dit is eten, maar het krijgt zijn eigen vermelding. Lokale legende en zeker een bezoek waard.
Hierboven is een foto van het Science Fiction Musesum, dat deel uitmaakt van het grotere EMP-museum dat een toewijding aan rock n roll en popmuziek herbergt. Hendrix en Nirvana iemand?
Pike Place Market. Zie vissen www.oteasturias.es die door de gangpaden worden gegooid, bezoek de eerste Starbucks, geniet van wat vissoep en koop wat lokale kunst.
Seattle Underground Tour. We hebben dit niet gedaan, maar hebben erover nagedacht. In wezen bestaat het oude centrum van Seattle nog steeds ... onder het centrum van Seattle, Nike Air Max 2017 Womens letterlijk.
Veel succes aan alle hardlopers die dit weekend racen, geniet ervan en doe een beetje google op zoek naar een aantal van deze dingen die je ook kunt ervaren. Het is het waard.

Klik door de bovenstaande galerij. Foto's staan ??in willekeurige volgorde.
Ik heb echt genoten van mijn tijd in Seattle toen ik daar de Rock N Roll Marathon liep in 2010. Hoewel mijn eindtijd een aangename teleurstelling was vanwege een blessure, was de hele reis een van de beste "race-kationen" die ik heb gehad. Hier zijn 10 foto's van enkele uitstekende ervaringen die ik daar had.

Niet opgenomen in de bovenstaande foto's, maar verdiend een eervolle vermelding:

Het eten. Ik had zo veel heerlijke gerechten, een flink aantal daarvan uit de restaurants van Tom Douglas, en niet te vergeten de overvloedige zeevruchtenopties.
Top Pot Donuts. Ja, Nike Cortez Damen dit is eten, maar het krijgt zijn eigen vermelding. Lokale legende en zeker een bezoek waard.
Hierboven is een foto van het Science Fiction Musesum, dat deel uitmaakt van het grotere EMP-museum dat een toewijding aan rock n roll en popmuziek herbergt. Hendrix en Nirvana iemand?
Pike Place Market. Zie vissen die door de gangpaden worden gegooid, Nike Air Vapormax Dames bezoek de eerste Starbucks, geniet van wat vissoep en koop wat lokale kunst.
Seattle Underground Tour. We hebben dit niet gedaan, maar hebben erover nagedacht. In wezen bestaat het oude centrum van Seattle nog steeds ... onder het centrum van Seattle, letterlijk.
Veel succes aan alle hardlopers die dit weekend racen, geniet ervan en doe een beetje google op zoek naar enkele van deze dingen die je ook kunt ervaren. Het is het waard.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films