Pixar Planet

signifie pas automatiquement

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

signifie pas automatiquement

Postby Banning » Tue Nov 05, 2019 7:38 am

Chirurgie nummer twee kwam 9 maanden later, een capsule release om hopelijk meer ROM terug te krijgen. Mijn arm zou niet goed uitstrekken of rechttrekken, waardoor ook intense schouderpijn ontstaat. Ik liet pinnen en platen verwijderen en bracht vervolgens weken door met een CPM-machine om mijn arm op meerdere manieren te buigen. De positieve kant, ik heb een hoop Netflix-shows ingehaald.

Plots kreeg ik meer pijn in mijn arm. Het voelde niet goed en zag eruit Nike Air Max 95 Womens alsof het twee gewrichten had. Ik herinnerde me een Nike Air Max Thea Damen specifieke korte run waardoor ik huilde en me afvroeg: "Wat is er aan de hand, waarom kan ik mijn arm niet meer optillen?" Ik viel ineen toen ik het nieuws hoorde. Dit leidde tot operatie nummer 3 die bijna vijf uur lang was en een bottransplantaat uit mijn heup omvatte. Rennen zou een tijdje moeten wachten tot mijn heup genezen was. Pinnen en platen werden toegevoegd om de verbinding weer bij elkaar te houden. 3 operaties in 10 maanden belastten mijn lichaam, geest en ziel. Ik voelde mezelf dieper wegzakken in een depressie. Ik herinner me nachten van huilen, wentelen in zelfmedelijden, proberen de pijn te beheersen, al mijn dromen verdwenen voor me. Frustratie, verdriet, woede, spijt, hopeloosheid.

Op een bepaald dieptepunt in januari schreef mijn man me de meest positieve, mooie brief die ik ooit heb gelezen. Ik huilde, lachte en Nike Air Max 2017 Damen voelde hoop terugkomen toen ik het las. Hij schreef over talloze mensen die verwondingen en ziektes hadden overwonnen die veel erger leken dan mijn verbrijzelde elleboog. De enige persoon die met mij leek te resoneren was Janine Shepherd. Ze was in een verschrikkelijk fietsongeluk in haar 20's en eindigde met het schrijven van een boek genaamd Never Tell me Never. Ik kon het boek niet neerleggen en ik ben haar voor altijd dankbaar dat ze de moed heeft gehad om haar verhaal met anderen te delen. Ik raad het ten sterkste aan.

Door dit alles was hardlopen mijn redder. Ik was een hardloper op de middelbare school, maar ik hield zeker niet van hardlopen. Later in het leven hield ik ervan om voor het sociale deel ervan te rennen en te sporten, maar het trainen van mijn paard voor 100 en 50 nam mijn tijd in beslag. Maar nu, met mijn Nike Air Max Tn Damen weggestopte loopbaancarrière, had ik iets nodig om me te motiveren, om me te rijden. Ik besloot me aan te melden voor de Vermont 50 Mile in september 2016 om te zien of ik me misschien zou kunnen kwalificeren om de Vermont 100 Mile te runnen. Ik heb het 8x op mijn geliefde paarden gereden, maar kon ik het op mijn eigen benen aanpakken ?? Ik was klaar voor de uitdaging. Ik had iets nodig om hoop terug in mijn leven te brengen.

Mijn man werd mijn loopcoach en inspiratie, hij was op zoek naar zijn vijfde Vermont 100 die afgelopen juli was afgelopen. We wilden onze trainingen leuk, leuk en hard trainen maken. Hardlopen maakte me echt steeds blijer. Ik was weer in de natuur, op de paden. Ik voelde me vrij, opgewekt, niet bang.

Ik was klaar met de Vermont 50 in 11 uur en 45 minuten en liet 15 minuten om mijn cut-off tijd te sparen. Mijn Nike Cortez Womens tijd kwalificeerde me voor mijn droom om de Vermont 100 in 2017 te runnen.

Herfst, winter en lente ... de tijd vloog voorbij met onze kinderactiviteiten, training en het leven. Ik hield mijn Instagram stromend met lopende foto's en avonturen onderweg, een soort fotodagboek in de aanloop naar de grote dag.

16 juli 2017 heb ik de Vermont 100 in 29 uur, 5 minuten en 9 seconden voltooid. Het was het tweede moeilijkste wat ik ooit in mijn leven heb gedaan. Maar de vreugde was ongelooflijk. Mijn hart was zo vol na het delen van deze ervaring met de mensen van wie ik hou, mijn man, onze twee geweldige jongens, familie en vrienden. Met elke mijl nog meer over mezelf leren, mijn kinderen inspireren om hun dromen te bereiken, ongeacht hoe vergezocht ze lijken. Het ging niet om 100 mijl afmaken, het ging erom dat ik me weer heel voelde na mijn ongeluk. Het is gek hoe tijd en hardlopen wonden kunnen genezen. Ik ben nu lid geworden van een paar mensen die allebei de Vermont 100 hebben gereden en gerund, beide ervaringen die ik voor altijd zal koesteren.

Tijdens deze hele reis had ik het niet kunnen doen zonder de steun van mijn geweldige echtgenoot en onze twee jongens. Ze hebben me dagelijks opgewekt en geholpen met alle kleine dingen die ik niet kon doen tijdens het revalideren. Ik heb mijn paard, Empiric, verhuurd totdat ik klaar ben om weer competitief te gaan rijden. Ik moet weer leren rijden en de angst loslaten. Ik rijd lokaal op stille paarden om het vertrouwen terug te winnen dat ik heb verloren. Als ik terugkijk op mijn blessure, en deze laatste 2 jaar, ben ik eindelijk in staat om duidelijk de positieve veranderingen te zien die zich hebben voorgedaan. Meer empathie hebben, een evenwichtiger persoon zijn en meer openstaan ??voor nieuwe ervaringen. Ik denk dat wat ik zeg is ... Ik ben precies waar ik zou moeten zijn.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films