Pixar Planet

effektiv erweitert würde

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

effektiv erweitert würde

Postby Banning » Fri Nov 08, 2019 7:55 am

Er was een nacht in februari waar mijn leven een dieptepunt bereikte. Ik was opgerold, snikkend op de douchevloer van een smerig hotel in de Tenderloin van San Francisco. Verpletterd met het hardhandige besef dat hoe pijnlijk ik ook dacht dat het be?indigen van mijn huwelijk zou zijn, het 100 keer erger zou worden. Die volgende 24 uur waren een waas van coffeeshops, coderegels en glazen wijn. Ik merkte dat ik door de wintermist in Crissy Field dwaalde en me afvroeg hoe ik zou herstellen, en of dat zelfs mogelijk was.

Ergens rond 7 uur 's ochtends na een wake-up-elk-uur slaap, trok ik Nike Air Max Sequent 2 Damen mijn hardloopschoenen aan, stak de hotelcode in mijn zak en rende ik weg. En rende. En rende.

Ik loop sinds mijn veertiende in een of andere vorm. De omvang en intensiteit van mijn hardlopen is in de loop der jaren afgenomen en ge?volueerd dankzij veranderingen in leven, tijd en motivatie. Maar kunnen rennen - en moeten rennen - is altijd een constante geweest.

Op de een of andere manier, in de twee maanden voorafgaand aan het moment van realisatie over mijn huwelijk - waar mijn wereld volledig buiten mijn controle draaide - was ik vergeten stabiel te blijven.

Mijn ex-man heeft mijn dwang nooit begrepen en dat rennen was altijd een bron van twist voor mij. Ik herinner me dat ik een kleine angstaanval had over het al dan niet krijgen van een wasstraat terwijl ik van een run naar huis kwam. Ik was bang dat als ik nog langer weg Nike Air Max 95 Damen was, dit weer een gevecht zou veroorzaken en zaterdag zou verpesten. Onbewust is dit waarschijnlijk waarom ik zo veel ben gestopt met rennen als ik was. De onvermijdelijke dag van vechten en passieve agressieve spanning waren de high van de korte loper niet waard.

Toen ik door de stad, de Panhandle en het Golden Gate Park scheurde, was de wazige wazigheid opeens duidelijk. Deze. Dit was hoe ik zou herstellen. Ik zou rennen. Die februariochtend wist ik dat ik eigenlijk vrij was. Alles was voorbij, en als ik wilde, kon ik dit allemaal doen. single. dag. zonder oordeel of angst.

Op dat moment was ik echter niet voorbereid op de achtbaan die de rest van het jaar zou brengen. Ik was niet voorbereid op de dagelijkse pijn, of Nike Internationalist Mens de voortdurende manipulatie en gespuwde haat. Ik was niet bereid uit zakken te leven en ik was niet bereid Nike Air Max 90 Herren mijn leven en innerlijke gedachten binnen te dringen en tegen mij te keren.

Ik was niet voorbereid en kon er geen controle over uitoefenen, maar ik kon het verbeteren.

Rennen was het enige dat de pijn aan mijn hart en geest kon verzachten. Elke ochtend was ik opgewonden om eruit te komen en de frisse lucht in te ademen. Ik zou mezelf eraan herinneren dat ik ondanks alles buiten mijn controle op een prachtige plek was en dat ik ervan kon genieten.

Rennen ging van een noodzaak tot een avontuur. Normale wandelingen door de stad werden puzzels om willekeurige plaatsen te zoeken of om GPS-patronen te tekenen. Langere runs werden multi-uur avonturen op de Bay Area-paden waar ik de adrenaline omarmde van verdwalen en bergen Nike Air Max 97 Donna beklimmen bij zonsondergang. Ik kon in mijn auto stappen, een half uur rijden en ontsnappen - echt ontsnappen - www.innenstadtmusik.de aan technologie en contact en, nog belangrijker, mijn hoofd. Het moeilijkste deel van mijn avonturen was het vuil van mijn benen wassen.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films