Pixar Planet

naartoe gaan niet goed

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

naartoe gaan niet goed

Postby Banning » Mon Nov 11, 2019 5:50 am

In de maanden voorafgaand aan een race of belangrijk evenement beoordelen we onszelf, vergelijken we onze training met anderen, ontleden en diagnosticeren we onze runs als goed of slecht, en lopen we onvermijdelijk zwaar en gestrest over waarom we ons niet voelen altijd geweldig. Ik realiseerde me dat nadat de race was afgelopen en er geen druk was om op een bepaald niveau te trainen, alle zelfanalyse wegviel. Ik merkte dat ik rende zonder iets te bewijzen. Geen druk om iets te valideren voor mezelf, voor mijn sponsors, voor vrienden ... voor iedereen. Het wegnemen van Nike Air Max 97 Mujer de druk en stress om onszelf te moeten bewijzen is een sleutel om dingen licht en fris te houden.

De waarheid is dat ik denk dat dit me jarenlang heeft laten rennen. Mijn hardlopen / training is erg los en ongestructureerd. Ik loop meestal Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer wanneer ik wil en hoe lang ik ook wil. Meestal ga ik niet "over de trein". Als ik zou worden gevraagd om meer dan honderd kilometer te rennen, zou ik de interesse heel snel verliezen.

Het gaat over naar buiten gaan, genieten van het landschap, chatten met goede vrienden en de problemen van het leven uitzoeken. Dat is wat me aan deze sport vasthoudt. En net als het leven is het een achtbaan. Sommige dagen voel ik me niet te stoppen en anderen, nou ja, niet zo veel. Maar dat is oke.

Herinner jezelf er uiteindelijk aan waarom je graag rent en vertel jezelf voortdurend dat je sterk, capabel bent Adidas Nmd Dames en niets te bewijzen hebt aan iemand (inclusief jezelf).

Als gebruiker in het achterland is het belangrijk om deze principes niet alleen te begrijpen, maar ook te oefenen om onze wilderniservaring voor iedereen plezierig te houden. Als trailrunners hebben we een unieke niche omdat we vaak snel en licht reizen tot ver in het binnenland. We nemen ook deel aan race-instellingen die ook een ander gebruik van het land zijn. Het belang en de toepassing van deze principes wordt vaak verdoezeld bij trailrunners. Daarom is hier een korte uitleg over hoe de Leave No Trace-principes van toepassing zijn op niet-race- en race-dag trailrunnen.

Voor racedagtoepassingen moet u bekend zijn met het parcoursterrein, het typische racedagweer en uw eigen vaardigheidsniveau. Dienovereenkomstig voorbereiden met uitrusting, verbruiksartikelen en Nike Air Max 270 Mujer navigatieapparatuur.

Kies voor niet-race-instellingen een route die aan je fysieke mogelijkheden voldoet. Bestudeer topografie en weerpatronen. Neem voldoende spullen mee (inclusief verlichting en een nooddeken!) Voor de tijd dat je waarschijnlijk buiten bent plus een kussen. Dit is vooral belangrijk als je solo bent of op een locatie rent waar je nog nooit eerder bent geweest. Vooraf met landbeheerbureaus praten kan erg nuttig zijn bij het beoordelen van trailomstandigheden en toegangsproblemen. Vaak realiseren mensen zich niet dat de plaats waar ze naartoe gaan niet goed wordt onderhouden, afgelegd, etc. Kennis opdoen over wat ze kunnen verwachten en het bepalen van opties voor noodhulp is van cruciaal belang om uit een potentieel gevaarlijke overlevingssituatie te blijven. Noodlocatorbakens zoals SPOT of DeLorme In-Reach zijn uitstekende Nike Air Max Command Mens keuzes voor meer afgelegen routes.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films