Pixar Planet

persoonlijk te ontmoeten

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

persoonlijk te ontmoeten

Postby Banning » Thu Nov 14, 2019 7:52 am

28 juli is de verjaardag van Terry Fox, de beroemde Canadese hardloper die tijdens zijn historische langlaufrun aan kanker bezweek. Terry's rechterbeen was eerder in zijn leven geamputeerd, maar dat hield hem niet tegen, hij rende met een prothese. Zijn hoop tijdens de run was Nike Air Vapormax Damen om één dollar op te halen voor elk van de 24 miljoen inwoners van Canada, een doel dat velen veel te agressief vonden.

Hij was niet in staat zijn loopdoel te voltooien. De verspreiding van zijn kanker dwong hem zijn zoektocht na 143 dagen en 3,339 mijl te be?indigen. Hij stierf niet wetende dat hoewel zijn doel om van kust naar Nike Air Max Vision Femme kust te rennen niet werd gerealiseerd, zijn doel om geld in te zamelen voor kankeronderzoek vele malen zou worden overschreden. De Terry Fox Foundation heeft nu meer dan $ 500 miljoen opgehaald en Terry's geest leeft voort tijdens de jaarlijkse Terry Fox Run, die miljoenen deelnemers heeft in meer dan 60 landen.

Als je ooit een dvd wilt Nike Air Vapormax Damen kijken die inspiratie belichaamt, bekijk dan Into the Wind (houd een doos tissues bij de hand). Ik heb nog nooit een documentaire gezien die zo mijn hart veroverde.

Op 28 juli, neem alsjeblieft deel aan het eren van de legendarische Terry Fox. Doe dan wat hij zou willen; gaan voor een lange termijn.

Hoe slaag je erin om een ??evenwicht te vinden tussen gezinsleven en 75 dagen door het land rennen?
Dean Karnazes antwoorden: Evenwicht? Zei ik dat er evenwicht was? Er was geen evenwicht. Het was waanzinnig, Nike Air Max 2017 Mujer wanordelijk, soms intensief geprobeerd en echt opwindend voor ons allemaal! Mijn familie heeft een onderliggende liefde voor elkaar en een wederzijds respect dat de lijm biedt die ons bij elkaar houdt. Voordat ik ermee instemde de run te doen, vroeg ik of ze het goed vonden. Het klinkende antwoord was "Ja!" Ze ontmoetten me op punten Nike Air Max 270 Herren onderweg en we bleven regelmatig contact houden, waaronder virtuele diners op zondagavond via Skype.

Je hebt Michelle Obama ontmoet. Hoe verwelkomde ze je in het Witte Huis?
Dean Karnazes antwoorden: First Lady Michelle Obama verwelkomde mijn hele familie met open armen! Ze is een van de warmste en meest oprechte mensen die ik ooit heb ontmoet. Ze vertelde me dat haar hele familie de run door Amerika volgde en het was een grote eer om mij persoonlijk te ontmoeten. Kun je je dat voorstellen, de First Nike Air Max Command Dames Lady vertelde me dat het een grote eer was! Als hardloper maakte het me trots op alle lopers.

Hoe bleef je blessurevrij?
Dean Karnazes antwoordt: Dat beloof ik niet te weten. Ik deed veel weerstand op het bovenlichaam en crosstraining op mijn ElliptiGO in de hoop dat een goede algehele spierontwikkeling zou helpen een deel van de Nike Air Max 97 Damen belasting van mijn gewrichten, pezen en ligamenten te verminderen. Ik wist dat een behoorlijke hoeveelheid spierafbraak onvermijdelijk was tijdens de reis, dus ik probeerde vooraf wat extra bulk op te bouwen voor reserve indien nodig.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films