Pixar Planet

morgen hatte ich wieder mein

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

morgen hatte ich wieder mein

Postby Banning » Tue Mar 24, 2020 8:32 am

Op mijn marathon trainingsschema is dinsdag mijn rustdag. Het is een soort willekeurige dag voor een rustdag (ik ben gewend om ze te plannen voor vrijdag of de dag na mijn lange run en dan per ongeluk een andere te nemen als ik het druk heb), maar het is heel goed gelukt sinds Junior League begon nogmaals - mijn vergaderingen zijn op dinsdagavond en ik heb meestal wat extra Junior League-dingen te doen op dinsdag om me voor te bereiden op de vergaderingen.

En net tussen vrijdag en gisteren heb ik 29 mijl gelopen, dus ja. Vandaag rust ik!

Ik had vanmorgen een interview in de stad, dus liep ik daarna Nike Air Pegasus 89 Mujer in de regen dwars door de stad naar huis.

We praten hier veel over depressie. Er zijn mensen voor wie hardlopen het enige is dat hen door hun depressie heen helpt. Er is die vervelende en intense depressie na de race die toeslaat wanneer onze doelen worden bereikt en we hebben niet meteen iets om voor te trainen. Depressie komt zo vaak voor in zijn vele vormen; het is belangrijk om erover te praten, omdat het zowel ernstig als gestigmatiseerd is. Dus wat gebeurt er als in plaats daarvan het verlies van hardlopen bijdraagt ??aan depressie?

Op pad met goede vrienden.
Het blijkt dat mijn lichaam gewoon flexibeler is dan anderen, en met flexibiliteit komt instabiliteit. Ik moet harder werken dan veel mensen om mijn billen sterk te Adidas Nmd Donna houden en mijn knie?n overal heen en weer te bewegen. Het heeft lang geduurd om dat over mezelf te Adidas Yeezy Boost 350 Damen accepteren. Voordat ik dat deed, heb ik hardnekkig veel energie besteed om mijn voet vast te houden in de wereld van hardlopen, terwijl ik mijn energie echt moest concentreren op rusten en revalideren. Hardlopen had me gezond gehouden terwijl ik door school ging, waardoor ik me ellendig voelde, en toen ik het hardlopen verloor zonder het door iets anders te vervangen, zette ik mezelf op voor een perfecte storm. Ik had het gevoel dat ik mijn enige identiteit was kwijtgeraakt, omdat ik door blessures niet langer een hardloper kon worden. Ik had gefaald in het enige dat me vreugde bracht, en in combinatie met mijn worstelingen op school daalde ik af in mijn huidige depressie.

Logischerwijs weet ik dat niets van dat waar is. Ik weet Adidas Superstar Mens dat dit niet voor altijd is, dat ik geen mislukking ben, dat het oneerlijk van mezelf is om mezelf te Nike Air Max Classic Bw Mujer vergelijken met professionele atleten die waarschijnlijk meer tijd en middelen hebben om te herstellen (of mezelf te vergelijken met wie dan ook) . Ik ben hardlopen niet 'kwijtgeraakt' - we nemen slechts een tijdelijke pauze. Maar depressieve gedachten kunnen samenkomen en ze kunnen in elkaar overgaan tot het punt dat ze een optimistische vrouw in een veel donkerdere denkwijze veranderen. Ik dacht dat ik voor mezelf had gezorgd; Ik ben al heel lang naar een therapeut voor hersenonderhoud. Ik denk dat ik wist dat ik in een ongezonde richting bewoog, maar mijn angst om deze gevoelens en stemmingen een naam te geven was angstaanjagend. Ik wilde niet erkennen wat er gebeurde. Er was een geweldige vriend voor nodig om me om te draaien Nike Air Max Command Womens om alle mensen in mijn bubbel te zien die ik om hulp kon vragen.

Voorlopig heb ik een pauze moeten nemen van mijn hardloopgemeenschap terwijl ik leer omgaan met mijn humeur en frustraties. Ik ben weer gaan zwemmen en fietsen, en ik leer de dingen die mijn lichaam kan doen waarderen. Ik gebruik antidepressiva en verander de manier waarop ik therapie doe. En door dit alles leer ik al mijn sterke punten te waarderen. Ik ben niet zomaar een hardloper. Ik ben een leerling, een atleet, een goofball, een ijsliefhebber, een kattenvrouw, een vriend. Ik ben niet beperkt tot één identiteit en mijn identiteit is niet in steen geschreven. We passen ons allemaal voortdurend aan onverwachte ervaringen aan en we groeien allemaal binnen en naast onze sterke punten, soms ondanks onze identiteit. Hillary Allen herkende hoe ze naar kracht keek Adidas Ultra Boost Damen en zei: "Kracht is niet wat ik dacht dat het was ... het is niet zo eendimensionaal, het is niet zo eenvoudig. En ik denk dat ik me daar ook slachtoffer van voelde. Het is alsof ik mezelf definieer in één aspect - het is te smal. "
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films