Pixar Planet

rispetto alle versioni

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

rispetto alle versioni

Postby Banning » Tue Aug 13, 2019 8:45 am

De druppel is iets te veel voor mij. Ik weet niet zeker hoe hoog het verschil tussen hiel en voorvoet is, maar na het verwijderen van deze schoen Nike Free 5.0 Mujer en het dragen van een schoen met een druppel van 4,5 mm, kon ik het verschil gemakkelijk voelen. Naar mijn mening is het ongeveer 8-10 mm. Ik heb hier geen informatie over kunnen vinden. Ondanks de hogere hakhoogte was ik toch in staat om mijn natuurlijke middenvoetaanval te behouden.

Zelfs met de "dikkere zool" is het www.simadelpulpo.es nog steeds een zeer flexibele schoen die kan worden opgerold. Nu geweldig dat steeds meer schoenen zo flexibel zijn. Vijf jaar geleden kon het merendeel van de hardloopschoenen alleen in de voorvoet worden 'gebogen'. Nu zijn zelfs "grote merken" schoenen flexibel. Dus degenen die zeiden dat minimale schoenen een bevlieging waren, het argument is voorbij. Schoenen worden met verhoogde flexibiliteit gemaakt. Geen motion control meer. Bewegingsbesturing en rennen gaan niet samen.

De Nike Terra Kiger 5 is licht (9,9 ounce voor maat 10 van heren), waardoor de hardloper snel en zelfverzekerd kan accelereren. Toch is het ook meer beschermend en duurzaam dan andere in zijn klasse.

De Kigers presteerden buitengewoon goed op de vlakke stukken, waardoor ik het tempo kon opvoeren wanneer ik daar zin in had. Het presteert echter niet zo Nike Air Presto Femme goed in modder of tijdens de rotsachtige stukken in mijn 100K.

Op dat moment wou ik dat ik een schoen had die meer was gebouwd voor technisch terrein. Toch bleken de Kigers duurzaam te zijn - ze kwamen uit die straffende race klaar voor de volgende run.

Over het algemeen heeft Nike de Kiger 5s grondig herzien. Onder de Nike Air Max Command Mujer veranderingen:

? Een nieuw naadloos bovenwerk dat comfort biedt zonder afbreuk te doen aan ademend vermogen en duurzaamheid.

? Nike React-schuim vervangt het Phylon-schuim dat in de vorige versie werd gebruikt. Het React-schuim is ontworpen om een ??responsieve en energieke loopervaring te leveren - en het levert.

? De middenvoet heeft nu een plakkerige rubberen pod voor extra grip en duurzaamheid aan de buitenzool.

Door wijzigingen aan de Nike Kigers is de bescherming ten opzichte van eerdere versies verbeterd. Asics Gel Quantum 360 Donna Naast de hierboven genoemde rubberen pod is ook een rotsplaat toegevoegd.

De rotsplaats bevindt zich tussen de tussenzool en de buitenzool om bescherming op de grond te bieden op ruwe loopvlakken.

Terwijl mijn benen bonzen tijdens de rotsachtige delen van de 100K, beschermden de Kigers mijn voeten meer dan ik had Nike Internationalist Womens gedacht.

Ik ervoer geen pijn, verwondingen of blaren van de rotsen die ik moest doorkruisen tijdens een groot deel van de tweede helft van de race.

Hoewel de snelheid van de Kigers geen verrassing was, was hun vermogen om mijn voeten te beschermen een welkome opluchting. Ik vond dat ze meer beschermend waren dan andere trailschoenen die ook prioriteit geven aan snelheid.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films