Pixar Planet

vertrouwen dat ze nog meer

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

vertrouwen dat ze nog meer

Postby Banning » Fri Nov 08, 2019 8:03 am

Je zou denken dat met alle mentale en fysieke kracht die nodig is om 100 mijl te rennen, er in de dagen onmiddellijk Nike Cortez Damen daarop een gevoel van onoverwinnelijkheid zou zijn, of op zijn minst trots en vertrouwen. Onlangs vond ik voor mij het meest kwetsbaar. Na de Cascade Crest 100 dit jaar vroeg ik me af of de kwetsbaarheid de manier is waarop mijn psyche me in evenwicht houdt, of, zoals ik meer denk, de kracht daar in de kwetsbaarheid is.

100 mijl rennen is putten uit mijn emotionele, fysieke en psychologische kracht. Ik dwong mezelf door een donkere tunnel van twee mijl te duwen, ondanks de nerveuze angst voor ratten. Ik reflecteer vol ongeloof dat ik half naakt stond te veranderen, terwijl lieve vrienden dichtbij dekens op de parkeerplaats van Hyak hielden. Ik vulde mijn mond met voedsel terwijl ik vragen beantwoordde. Kortom, ik overtrof mijn geaccepteerde normen en maakte de realiteit van wat ik doe om 100 mijl mijn norm voor die dag Adidas Nmd Mujer te lopen. Terugdenken aan die en nog veel meer potenti?le gênante momenten voelde als een gekke realiteitscheck.

Na de race nadenken over hoeveel speciale momenten, privémomenten en intieme details, werden gedeeld met mensen in mijn buurt, zo dichtbij dat ik ze dagelijks tegenkom, voelde een beetje eng. Dit jaar bracht ik de #rookiecrew binnen, vier mensen die heel dicht bij me (zus, vriend en twee middelbare schoolmeisjes) stonden om me te bemannen. Een andere quick-close-friend die ik pas vorig jaar ontmoette, stimuleerde me voor het eerste tempo-gedeelte. De enige met enige ultra-ervaring arriveerde om me de laatste 20 mijl te pacen. Ik ken hem al sinds ik aan de sport begon en de zeer begripvolle vriend moest het hele exposé door de ogen van de nieuwkomer zien. Ze zagen me allemaal op mijn meest rauwe. Van de hoogste hoogte, Nike Air Max Tavas Damen tot de wielen die eraf vallen, letterlijk kaal laag, voelt kwetsbaar. Wat mijn hoofd daarmee doet, kan eng zijn.

In het verleden heb ik deze ervaringen gedeeld met mensen die ik goed ken in de sport en weet dat dit ook hun norm is, tot Cascade Crest. Deze keer koos ik ervoor om dit te delen met geliefden die me kennen buiten de hardloopwereld, die een paar van mijn verhalen over lange races kennen kennen, maar nog nooit een lange run voor zichzelf hebben meegemaakt, of gedeeld in de ervaring van iemand anders. Alles was vreemd voor hen, maar ze gingen ermee akkoord en lieten het gebeuren omdat ze van me houden.

Nu dat ze alles, letterlijk alles, hebben gezien, zullen ze nog steeds van me houden? Zal het weten dat ik in staat en in staat ben om dat vies te worden, om mijn lichaam verder te duwen als het pijn doet? Kan het Nike Air Max 1 Damen uiten van het volledige plezier dat ik krijg door te zien wat mijn lichaam en geest kunnen verdragen wanneer ik mezelf uitdaag in de bergen, vragen veroorzaken? Als ik de prachtige plekken deel waar ik me zo levend voel, zal het ze dan tot leven brengen? Zullen ze het krijgen? Denk ik dat ik gek ben? Van me houden omdat ze denken dat ik gek ben? Zullen ze denken dat ik een stoere, stoere meid ... of gek ben?

Hoe meer ik nadenk, hoe meer ik me realiseer hoe sterk, echt en kwetsbaar kan zijn. Ik weet dat omdat ik ze alles kan laten zien, dat ik dit ben, dezelfde Nike Air Max 270 Mens persoon die dit al jaren doet, hetzelfde meisje dat ansichtkaarten naar hun kinderen schrijft en wafels en chars spek maakt. Ik vind het goed om kwetsbaar te zijn en ze te laten zien waartoe ik in staat ben en wat ik daarmee kan bereiken. Ik vind het vertrouwen dat ze nog meer van me houden voor alle eigenaardigheden en badassery die ik uitstraal, omdat het vermogen om te zeggen en te laten zien: "dit is wie ik ben" mij inspireert.

Het vergde wat nadenken en een paar gesprekken, maar ik heb het gevoel dat alles wat beschikbaar is om te worden beoordeeld, ongeacht wat het is, in de gewetensbeslissing is om goed te zijn met dat delen, dat is een kracht die ik elke keer win de ultra-lijn en is wat anderen inspireert.
Banning
Garbage Boy

Return to Pixar's Feature Films