Pixar Planet

seule raison pour laquelle

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

seule raison pour laquelle

Postby Banning » Fri Dec 13, 2019 6:45 am

Als je niet kijkt waar je naartoe gaat en je merkt dat je door de lucht naar de grond vliegt, raak dan niet in paniek! Vallen is een veel voorkomende ervaring in trailrunning, maar het hoeft niet eng te zijn (en ik zeg dit als iemand wiens grootste angst valt). Probeer zoveel mogelijk te ontspannen in je val en steek je handen niet voor je Nike Air Max Zero Womens uit. Snitten en kneuzingen zijn prima, gebroken polsen niet. Als je kunt, kun je een deel van je val breken door te rollen. Op een keer struikelde ik over wat wortels en nam een ??paar echt grote stappen om mijn val te proberen te doorbreken. Als ik mijn armen had gebruikt, had ik mezelf waarschijnlijk in evenwicht kunnen brengen en rechtzetten, maar ik had wat Oreos vast die ik wanhopig wilde beschermen, dus deed ik in plaats daarvan een bodyslide. Het is duidelijk dat ik mijn prioriteiten heb (intacte Oreos). #winning. Als je valt, neem dan even de tijd om plaats te nemen en op adem te komen. Neem wat water en misschien een snack - laat je adrenalinestoot even tot rust komen. Wees niet bang om een ??wandeling te maken totdat je je benen weer onder je hebt.

Probeer vooral dit nieuwe avontuur met vreugde en een glimlach te benaderen! Adidas Superstar Damen Trailrunning is soms een beetje lastig en het is helemaal oké. Veel plezier met het proces, en onderweg zul je genieten van nieuwe plaatsen en nieuwe gezichten.Up Next: uitrusting en voeding

Ze zeggen dat een van de beste manieren om een ??partner te vinden (zoals in vriend / vriendin, geen trainingspartner) is om iets te vinden dat je leuk vindt en waarmee je in contact komt met mensen die ook van die Nike Air Presto Womens dingen genieten. Maar ik denk dat dit advies vaak dingen als Salsa-lessen of een pottenbakkersklasse betekent. Als je van deze dingen geniet, ontmoet je niet alleen leden van het andere (of hetzelfde) geslacht die je interesse delen, maar zie je er ook behoorlijk goed uit als je ze ontmoet. Latijns-Amerikaans dansen = heet. Aardewerk = heet. Oh kom op, we herinneren ons allemaal die scène uit Ghost met Patrick Swazee en Demi Nike Air Max 97 Mujer Moore. Heet, heet, heet en duidelijk de enige reden waarom mensen pottenbakken volgen.

Wat heeft dit allemaal te maken met hardlopen? Welnu, volgens een studie van liefdadigheidsinstelling Sue Ryder Care "geeft bijna een kwart (24%) van de joggers toe dat ze regelmatig 'flunning' gaan, terwijl meer dan een derde (36%) een gesprek hebben aangegaan met een collega van het andere geslacht , onthullen de bevindingen. Nike Internationalist Damen "

Nu heb ik gelukkig Lazy Boy en hoef ik de jonge mannen van Zuidwest-Londen niet te onderwerpen aan me hijgend achter hen aan het zweten, het dragen van een t-shirt dat niet is gewassen in minstens een week en dat ik ' heb misschien mijn neus afgeveegd. En als iemand me onder dergelijke omstandigheden zou benaderen voor een ‘flunning’ (wat eerlijk gezegd klinkt alsof het illegaal zou moeten zijn of als het op zijn minst afgekeurd zou zijn), zou ik me zorgen maken dat ze een rare fetisj hadden die BO inhield.

Maar misschien is er iets te zeggen om iemand te ontmoeten als jullie allebei op je slechtst zijn. Als ze je leuk kunnen vinden als je droog staat te zwaaien na heuvelherhalingen, zullen ze na zes maanden nauwelijks meer verrassingen krijgen als de wittebroodsweken voorbij zijn en je begint de wind in bed te breken.

Zoals Nike Air Max 270 Damen ik al eerder zei, voor mij is hardlopen een eenzame sport en zo vind ik het leuk. Ik word wel eens jaloers als ik stelletjes samen zie rennen en wens dat Lazy Boy met mij mee gaat voor een romantische run bij zonsondergang. Maar dan realiseer ik me dat ik behoorlijk competitief ben en het idee haat dat hij sneller rent dan ik en dat wanneer ik echtparen zie rennen de een er meestal uitziet alsof ze er niet willen zijn terwijl de ander eruitziet als ze willen om een ??beetje sneller te gaan.
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films