Pixar Planet

avrebbe raddoppiato

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

avrebbe raddoppiato

Postby Banning » Wed Jan 15, 2020 6:26 am

Dit is een biggie voor iedereen die op enig moment en om welke reden dan ook het Nike Blazer Low Hombre achterland gebruikt. Het is essentieel om onze wilde plaatsen generaties lang vrij te houden.

Verpak je afval in alle situaties. Dit omvat alles dat niet door uw spijsverteringskanaal is gegaan of op een andere manier uit uw lichaam is ontstaan ??(bijv. Uitwerpselen, urine, bloed, braaksel, enz.). Pak al je voedselverpakkingen in en alles wat je op de grond ziet. Dit is vooral belangrijk tijdens races wanneer de alomtegenwoordige gelomhulling onvermijdelijk uit een zak valt. Verpak ook toiletpapier, vrouwelijke producten, enz.

Een andere vorm van afval dat op de juiste manier moet worden verwijderd, is uitwerpselen. In het ideale geval kunt u dit regelen op de trailhead of op een hulppost privy. Als dit niet het geval is, is het de voorkeur om geen sporen achter te laten om een ??gat te graven en het te begraven. Dit betekent niet dat je de bovengrond er met je schoen over schraapt of er een steen op rolt! Een goede hole is gegraven 6-8 centimeter diep en ongeveer 70 stappen (200 ft) van paden, water en campings.

Ik ging gisteravond zitten om een ??emo-bericht te schrijven over hoe ik deze race echt wilde lopen, en ik hoopte echt dat wat er met mijn lichaam aan de hand was, dit niet zou verhinderen ... in plaats daarvan spaarde ik de internetten en stuurde een sms naar Jordan . "Ik wilde je alleen een vroege waarschuwing geven. Misschien red ik het morgen niet. Ik voel me vreselijk." Ze was heel lief en vertelde me dat het goed zou gaan zonder mij (het was hun eerste), maar ik hoopte nog steeds daar zou het niet op komen.

Ik had dit Nike Internationalist Damen op Instagram gepost en overwogen het te verwijderen toen ik me rot voelde en niet dacht dat ik het zou halen.

Ik had Jordan en Alex (collega's die vrienden werden) gesproken om deze race te lopen toen de registratie werd geopend. Ze speelden wat rond met het idee om de helft te rennen, en ik zei dat ze het konden, en ik zou het met hen doen. Het was zo leuk om te horen hoe opgewonden ze zijn na het veroveren van een nieuwe afstand, en het was een geweldig gevoel om vorige week verder met Jordan te rennen dan ze ooit tevoren was geweest.

Maar het idee om gisteravond Bailey naar het einde van de straat te lopen klonk vreselijk over mijn pijnlijke sinussen, dus hoe zou ik in godsnaam een ??half lopen? Ik tweette om goede gedachten te vragen voor mijn sinussen - en jullie mensen kwamen door!

Ik werd om 4 uur wakker om te plassen Nike Roshe Run Womens en voelde me wonderbaarlijk veel beter. Oke! Ik zou dit kunnen doen. Nadat ik me klaar had gemaakt, stapte ik in een taxi om ze bij het begin te ontmoeten, zodat we samen konden lopen. Ik heb gevoed met een banaan, een bananenbrood Larabar en een Propel en vond de combinatie absoluut perfect.

We stonden in de rij ... en we waren vertrokken! Binnen de eerste mijl zei Jordan iets over haar benen die strak aanvoelden van al het staan ??rondom. De mijne ook, en het gevoel verdween niet tot ongeveer mijl 4. Koel. Ik was nog steeds nerveus. Ik zou me weer waardeloos gaan voelen en moeten DNF. Ik dacht dat als ik het deed, ik het vóór Ocean Parkway zou doen. Anders zat ik er lange tijd in (want hoe zou ik anders thuiskomen?)

Maar hoe lang we renden, hoe beter ik me voelde. De ups en downs van Prospect Park waren voorbij voordat Adidas Ultra Boost Womens ik het wist, en we verlieten het park en gingen op weg naar Ocean Parkway ... waar ik vorig jaar geen fan van was. Het was lang, saai en ik begon me rot te voelen.

Ik kon niet wachten tot we 10 zouden raken - het was volledig onbekend terrein voor hen. Dus - ik zal hier zeggen dat lange afstanden rennen nooit gemakkelijk aanvoelt voor mij, vooral omdat ik de laatste tijd niet echt heb getraind, maar er is zeker het spiergeheugen en het feit dat ik weet dat ik het kan. Eerder in de race had ik hen verteld hoe ik Tina een lang verhaal vertelde over Queensboro in de NYC Marathon van 2011. Ik zei dat als ze het nodig hadden, ik het graag nog een keer zou verwijderen. Rond mijl 10 vroeg ik of ze afleiding wilden, en ze waren er allebei over bezig.
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films