Pixar Planet

voor mijn plezier helemaal

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

voor mijn plezier helemaal

Postby Banning » Wed Jan 15, 2020 6:36 am

Allereerst heel erg bedankt dat u de tijd heeft genomen om onze nieuwe site te bezoeken. We weten dat je op dit moment heel veel dingen kunt doen (tv kijken, je tanden poetsen, de hond uitlaten of buiten spelen), dus we waarderen je tijd en interesse ??

Wat is TrailSisters.net precies? Kortom, het is een collectief blog voor vrouwen. De buitensportruimte is vrij groot, maar naar onze bescheiden mening komt de hoeveelheid vrouwelijke stem in de ruimte niet overeen met de hoeveelheid Nike Cortez Womens vrouwelijke groei en participatie.

Deze site wil een podium zijn voor vrouwelijke expressie door informatie, verhalen en inspiratie. En hoewel de bijdragers alleen vrouwen zijn, betekent dit niet dat de inhoud niet nuttig of nuttig kan zijn voor de mannelijke bevolking.

Onze bijdragers schrijven over onderwerpen die hen dierbaar zijn, maar houden altijd rekening met suggesties voor onderwerpen en horen uw feedback. Ons doel is immers om inhoud te delen die een gezond welzijn genereert en u helpt te excelleren met uw passies en doelen buiten.

OK! Ik denk dat dat ongeveer samengevat is! Klik op de site, lees een aantal geweldige artikelen (deel ze als je wilt) en ga dan naar buiten en zet alles in gebruik!

Als ik gezond ben en goed loop, kan ik mezelf duidelijk zien rennen tot op hoge leeftijd, hobbelend Nike Roshe Run Damen over de weg op gerimpelde, spichtige benen.

Maar als ik geblesseerd, uitgebrand of gewoon te uitgeput ben om te rennen, geloof ik dat er geen manier is om tot het einde van dit jaar te rennen, laat staan ??het einde van mijn dagen.

Deze tijden waarin hardlopen niet eenvoudig is, leert me hoe belangrijk het is om gezondheid boven fitness te stellen.

Het maakte niet uit hoe fit ik ben als ik niet gezond genoeg ben om de sport te doen waar ik van hou.

Toen ik eenmaal een tegengif had gevonden voor het soort loopgewoonten dat velen van ons de al te algemene weg naar dingen zoals vermoeidheid, verwonding, verveling of burn-out leidde, veranderde alles. Ik begon aandachtig te rennen.

Bewust rennen is het pad dat minder wordt afgelegd. Door het te bekijken, zie je een prachtige waarheid: dat rennen zou geen pijn moeten doen. Nike Air Max 270 DamenPeriode.

Afgelopen zomer stelde Laura me voor aan de podcast van Jillian Michaels. En ik ben geobsedeerd. Het is als gratis therapie in mijn oordopjes.

Ik weet dat ik niet de enige ben die tijdens het hardlopen naar podcasts luistert, dus heb ik onlangs een artikel geschreven over de beste podcasts voor hardlopen op het werk. Een van de nieuwelingen was Ben Greenfield. Hij is een voormalige Ironman-triatleet en bodybuilder en over het algemeen een slimme, slimme kerel. Zijn podcasts vari?ren van "zijn gezond onkruid om te eten?" Tot "hoe de nutri?ntendichtheid van een koolhydraatarm dieet te maximaliseren." Ze zijn anders dan het reguliere gezondheidsnieuws dat je hoort, dus ze zijn echt interessant.

Onlangs, toen ik op weg ging naar een run, trok een podcast mijn aandacht (ik luister niet echt naar de dingen in volgorde)Adidas Zx Flux Donna: A Workaholic's Behandeling voor angst - Hoe meer te spelen en minder te werken. Ik ben meestal op kantoor van ongeveer 10 - 7 uur, maar ik doe meestal enkele uren werk, hetzij vóór het werk, na het werk, of soms beide. Het is meestal een mix van blogwerk, werkwerk en Junior League-werk.

Ik hou van alles wat ik doe, maar het kan nog steeds vermoeiend zijn. (En de enorme tijdsbesteding van de Junior League loopt binnenkort ten einde, gelukkig.)

De gast van de show, Charlie Hoehn, werkte zich helemaal af voor Tim Ferriss. Hij kreeg heel veel verantwoordelijkheid en na het voltooien van een enorm project ging Tim zijn salaris verdubbelen; Charlie stopte in plaats daarvan.

Sommige tips van Charlie leken een beetje meer gericht op ondernemers, zoals "vergaderingen houden tijdens het spelen van vangst of stand-up paddleboarding.Nike Air Max Sequent 2 Femme " Ik weet niet zeker of dat zou vliegen, zelfs bij mijn redelijk ontspannen baan.

Maar de essentie van zijn boodschap 'meer spelen' resoneerde met mij.

Ik weet dat ik me schuldig maak aan de mindset "more is more". 95% van de tijd eet ik aan mijn bureau zodat ik kan blijven werken - ook al hebben we een grote tafel waar veel van ons team samen eet.
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films