Pixar Planet

signifie que je rate la classe

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

signifie que je rate la classe

Postby Banning » Fri Jan 17, 2020 6:23 am

Ik Nike Air Vapormax Femme hoop dat jullie allemaal een heerlijke feestdagen hebben gehad! Ik ben enthousiast Adidas Zx 750 Womens over alle mogelijkheden die 2015 biedt, en ik hoop dat jij dat ook bent. Wat is een betere manier om dingen weer op gang te krijgen dan met een nieuw interview met “5 vragen”! Ik ben verheugd om dit jaar te beginnen door te spreken met elite-marathonloper Polina Carlson!

Polina begon in 2009 te rennen aan de Universiteit van West Alabama. Met haar bachelordiploma in de hand en een langlaufsland dat nog in aanmerking kwam, schreef ze zich in aan de Hawaii Pacific University om een ??masterdiploma in communicatie na te streven en de All-Region onderscheidingen te behalen. Polina is sindsdien begonnen met wegraces en vond onmiddellijk succes.

Polina CarlsonHer bereikt onder meer de 1e in de Xterra 1/2 Marathon Wereldkampioenschappen 2013, de 5e in de Honolulu Marathon 2013 en de 1e in 2014 Great Aloha Run. In juni 2014 liep Polina onder de kwalificatienorm voor de Olympische www.elrincondeosca.es Trials-marathon door 7e te plaatsen op de Marathon van oma in Duluth, Minnesota met een tijd van 2:38:15. Polina woont en traint momenteel in Hawaii ("Als een oceaan- en bergnoot ben ik zo dankbaar dat ik op zo'n mooie plek woon.") En heeft nu haar zinnen gezet op de Olympische Spelen.

Ze heeft een sterk geloof en gelooft dat God haar met een doel heeft gemaakt, om Zijn licht te laten schijnen en mensen dichter bij hem te brengen. Polina is een gelukkige hardloper en eindigt vaak races met een glimlach op haar gezicht ... daarom tekende ze onlangs bij Brooks! Zorg ervoor dat je je mening deelt met Polina in het commentaar hieronder!

Je begon oorspronkelijk als tennisser op de universiteit. Was het moeilijk om tennis los te laten om de overgang naar hardlopen op afstand te maken?
De overgang was niet moeilijk! Langlaufen was helemaal nieuw voor me, maar ik vond het leuk en het daagde me uit om beter te worden in iets dat ik Adidas Zx 750 Dames nog nooit had gedaan. Voordat ik een afstandsloper werd, had ik al sinds ik klein was tennissen. Mijn tenniscoach op de universiteit merkte mijn potentieel op toen ik tweedejaars was aan de Universiteit van West Alabama en hij stelde voor dat ik het langlaufteam zou helpen. Zo ontdekte ik mijn passie voor hardlopen! Terugkijkend ben ik ontzettend blij dat ik de keuze heb gemaakt om van sport te veranderen op school en voor coaches die mijn beslissing hebben ondersteund.

Vrijdag brachten we door bij het zwembad en gingen dan naar Joe's Stone Crab voor het avondeten. We hadden er allemaal veel over gehoord en wilden het proberen. De krab was heerlijk, maar de prijzen leken een beetje inconsistent met het decor en de ambiance (die leek meer geschikt te zijn voor Disney World.)

Zaterdag had Gia een vergadering in de binnenstad, dus ik ging mee, op zoek naar op zijn minst een beetje verkenning van Miami, wetende dat we het grootste deel van de middag in de expo en het zwembad zouden doorbrengen. Haar ontmoeting was bij Panther Nike Air Max 2017 Femme Coffee, waar ik veel dingen over hoorde. Ik stopte niet, zodat ik niet de totale sketchball was die haar vergadering crashte.

Ik liep een beetje rond in het Wynwood-gebied, dook de winkels in en uit en nam gewoon wat tijd om te dwalen en het water in te nemen. Het was zo'n leuke, opladende solo-ochtend.

We gingen naar de expo, die PACKED was. We hebben ons best gedaan om Nike Air Odyssey Womens in en uit te geraken Adidas Zx Flux Mujer zodat we terug konden gaan naar het resort voor meer zwembad + klas tijd.

We hebben met z'n vieren allemaal veel grote dingen te doen in ons leven, en we besloten tijdens het diner dat we gewoon wat tijd nodig hadden om te relaxen en onszelf niet dwingen vroeg op te staan ??en een race te lopen die niemand van ons wilde rennen ... dus we niet.

Je denkt misschien dat we toen besloten om uit te gaan en een wilde nacht in South Beach te hebben ... maar we zijn oud. We dronken wat wijn en waren om 10 uur in bed, en het was geweldig. (Ja, we zijn karikaturen van al die Buzzfeed-artikelen over mensen in de dertig.)

En nu keer ik terug naar NYC, waar het hopelijk deze week een beetje warmer wordt. Zelfs als het dat niet is, had ik een leuke kleine pauze om weg te komen van de kou.
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films