Pixar Planet

lumière a rendu la mienne

Talk about all of your favorite Pixar feature films here!

Moderators: Pixar Planet Moderators, The Brain Trust

lumière a rendu la mienne

Postby Banning » Tue Mar 31, 2020 7:17 am

Het artikel van vandaag is niet gericht op trailrunning. Het artikel van vandaag is bedoeld voor vrouwen die seksueel worden lastiggevallen. Als vrouw, lid van de gemeenschap en slachtoffer van seksuele intimidatie, wil ik vrouwen inspireren om hun stem te delen en voorstanders van verandering te worden.

De afgelopen maanden was seksuele intimidatie een belangrijk probleem. Er zijn veel interessante en onthullende artikelen geweest, maar de recente enquêteresultaten van ABC News - Washington Post vielen me het meest Nike Air Max 270 React Donna op.

Volgens enquêteresultaten heeft 54% van de Amerikaanse vrouwen ongewenste en ongepaste seksuele avances van mannen ervaren of ondervonden. "Drie op de tien hebben ongewenste avances van mannelijke collega's verdragen en een kwart heeft ze verduurd van mannen die invloed hadden op hun werksituatie." - Gary Langer, ABC News

Alles bij elkaar zijn in werkgerelateerde situaties 33 miljoen Amerikaanse vrouwen seksueel lastiggevallen en zijn 14 miljoen seksueel misbruikt. 95% van deze vrouwen heeft verklaard dat hun mannelijke dader ongestraft blijft.

Door deze statistieken te lezen en de verhalen van andere vrouwen te horen, heb ik mijn stem kunnen gebruiken om te helpen bij verandering. Dat gezegd hebbende, wil ik mijn ervaringen delen in de hoop dat u die van u zult delen om dit momentum en de vraag naar actie voort te zetten.
Nike Air Max Tn Herren
Ik maakte me zo lang zorgen dat als ik iets zei, de dingen niet zouden veranderen. Wat als de mannen die ik beschuldigde erachter kwamen, zouden ze me meer lastig vallen of erger? Ik weet nu dat zwijgen niet het antwoord was. Er is kracht in cijfers als we allemaal samen spreken.

Om het goede voorbeeld te geven, zijn hier mijn ontmoetingen met seksuele intimidatie ...

Ik was een tweedejaars, een aspirant-student tv / film. Ik had het geluk (althans dat dacht ik) om te worden begeleid door een 'grote kaas'-producent die in de buurt van de universiteit woonde en af ??en toe colleges gaf. Ik ging meestal naar zijn huis na een langlaufoefening, waar hij een lijst met dingen voor me had om hem daarbij te helpen die legitiem waardevol waren in de biz.

Het duurde niet lang voordat hij meer complimenten begon te geven dan mijn werk, massages vroeg om zijn stress te verminderen, dwangsessies 's avonds dwong en uiteindelijk voorstelde dat we samen moesten slapen.

Tijdens mijn laatste jaar en kort na mijn afstuderen had ik freelancebanen gewerkt. Ik haastte me om de beste op de set te zijn in de hoop mijn volgende optreden veilig te stellen of een bedrijfsrol aangeboden te krijgen. In plaats daarvan kreeg ik een slaapkameruitnodiging aangeboden waar ik mijn baan kon verbeteren door zijn mannelijkheid te verhogen. Adidas Tubular Femme Dit gebeurde niet één keer, maar nog vier keer door afzonderlijke personen.

Deze situaties hebben mijn geest en drive verpletterd. Ik wilde niets liever dan Feature Producer worden, maar ik stelde de tv- / filmindustrie al snel gelijk als een plek om seks te ruilen voor baanverbetering.

Met een frisse blik wendde ik me tot de buitenindustrie. Mijn ervaring in de buitenlucht was altijd puur en geruststellend. Ik hoopte dat mijn interacties met professionals uit de industrie hetzelfde zouden zijn.

De hele dag dacht ik aan de kreeftravioli van Trader Joe's die ik vanavond graag wilde proberen. Kreeftravioli voor $ 2,99! Ik was zo opgewonden. Ik wist dat als ze zo goedkoop waren, ze waarschijnlijk niet zo goed zouden zijn, maar ik dacht dat ze het proberen waard waren. Laat me je nu wat tijd besparen: gewoon niet. Ik kon de kreeft Nike Air Max Command Mujernauwelijks proeven. Ik probeerde er een terwijl ze aan het koken waren, en toen besloot ik geen moeite te doen in een saus, zelfs niet in een belachelijk eenvoudige. Ik deed wat jar marinara saus, een beetje olijfolie en rode pepervlokken over de ravioli en voegde er kipballetjes en spruitjes aan toe, ook van Trader Joe's.
Banning
Toy Collector

Return to Pixar's Feature Films